giinaforseen

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

LASTNING!!

Av Gina - 31 oktober 2010 16:13

IDAG lastade vi för andra gången :D


idag så hade jag spöet direkt bakom och parerade när de behövdes,de tog nog två minuter sen var hon inne haha!

Så himla duktig i ungefär 30 sec höll hon på att dumma sig(stegrade och hoppade åt sidan(de är då jag parerar med spöet så hon kommer tillbaka på samma ställe igen)).Stina lastade idag också då jag fortf var lite osäker.

Vi körde även en liten runda samma som förra gången ;)

SEN FICK JAG LASTA UT :DHon var jätte duktig,hon är såå försiktig så de är skönt ;)


Synd att vi inte har filmat utvecklingen men de är ju lite lite svårt när man är med och hjälper till haha ;)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gina - 12 november 2010 21:31

Nu kände jag att de var dags,jag har fått nog av bloggplatsen problem alltid...   så nu ska ni gå in på hädanefter http://ginaforsen.blogg.se !!!!! ...

Av Gina - 12 november 2010 20:57

Tyvärr har ej haft ork att blogga,de blir ganska tråkigt ibland för jag vet inte vad ni vill läsa om ?vill ni höra någon åsikt om sakerr eller så?? :)     Det har hänt lite grejer sen sist iallafall som första tävlingen och första prisutdelning...

Av Gina - 31 oktober 2010 16:23

red jag ut en runda påp 50 min i de varma vädret :O   utvärdering: I början av rundan var hon loj och inte alls på arbetshumör.. Men hon var jägtte duktig,på denna rundan har jag alltid fått hoppa av då hon vägrat gå vid vissa tillfällen men ...

Av Gina - 31 oktober 2010 15:57

Igår hoppade jag igen!   Hoppade som ett S med enkel hinder.   Mamma filmade som ni snart kommer kunna se ;)   Utvärdering: Honda kändes seg och lyssnade inte alls för ytter när jag red fram,även dom första sprången vek hon sig utåt men...

Av Gina - 31 oktober 2010 15:51

Sry för dålig uppd. men har ej orkat..   kommer inlägg sen om hoppträning,lastning och dagens ridpass:)   kram ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards