giinaforseen

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Gina - 17 oktober 2010 23:02

  Bara för att jag är super duper snäll gör jag ett inlägg idag om ridningen !


Red lilla berra:)


Hur gick de:

Det gick bra men hon var inte lika fräsch eller jobbe sugen så hon fick mest bara busa idag..Hon var lit jobbig ibland då hon kan få för sig att hoppa till sidan ch de stupar liksom ner haha skulle inte förvåna mig om vi hamnar där nere någon gång ooopps.

Hon kändes till och med lite ojämn i steget vi hade liksom ingen takt,aja de har gått bra nu flera dagar i rad så de gjorde inget:)


Här kommer en bild på honda idag och även en outfit genomgång:)

 

Sadel:kieffer donau(shabrak equiline)

Stigbyglar:Sprenger bow balance

Sadelgjord:Vanlig equigard fårn hööks

Martingal:Märkeslös från börjes

Träns:Horsehead från hööks men nosgrimman från johnwhitaker(repnosgrimma)

Benskydd:Eskadron flexi soft

Ja de var de hela:)


Tänkte skriva lite om dagen:

Carro sov här och vi gick upp halv nio.

Släpote av carro kl nio och jag och mamma stack vidare till monica(veterinären)och släppte ut hästarna och mockade.

Sen vidare till vårt eget där vi blev inbjudna på frukostx)

Gick ut i stallet igen vid elva-halv tolv och mamma mockade medans jag red.

Mamma var duktig och skurade boxen och krubba TACK:D

Sen hade vi stallvecka så vi sopade överallt och tog ner halm.

Sen hade vi intag halv sex men vi körde hem om,påvägen hem körde vi in om morfar och fixade en slang som vi skulel ha över kättingen i transporten blev skit bra!

Sen hem och åt lite lunch sen vid fyra stack vi till morfar igen och hämtade penslar för vi skulle olja släpet lite sådär hipps som happs x)

Väl i stallet mockade vi hagarna och fyllde på vatten sen åkte hästarna in.

Sen fick vi olja släpet igen för de hade sugit åtsig så de var typ torrt igen hahax)

Sen beställde vi mat på mc idag:P

Ikväll har jag inte gjort något är svin trött skulle egentligen städat rummet och göra svenskan vi har muntligt framträdande på fredag och vi ska kunna de utantill:(

aja de löser sig:)

Nu ska jag lägga mig är helt slut..

byaa

Av Gina - 17 oktober 2010 20:51


  

Hondera<3



Jag pallar inte skriva något längre inlägg idag,är HELT död:(

Blir utvärdering och dagens outfit från diag imorgon så har ni bågot att se fram emot imorgon:)<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards