giinaforseen

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Gina - 21 oktober 2010 20:26

TJOOO


Idag var det först skola cp drygt:(


Sen efter skolan åt jag sen nu har jag precis kommit hem från stallet:)

Kom till stallet vid fyra mamma hade redan mockat och fixat innan idag skönt!

Så kunde rida ut i lugn och ro,mamma fixade intaget(mockade hagarna och tog in hästarna:))


Utvärdering:

Honda var såååå sjukt härlig idag riktigt luftig trav och swing!

Första galoppen var helt underbar kände riktigt hur hon jobbade,galopperade i typ slow motion hahah jag dog en minut där så jäkla härligt!:D

Det är riktigt härligt när hon är såån man känner riktigt hur hon tar i och jobbar!:D


Blir ingen dagens outfit idag då jag hade ingen kamera med mig!


Har ni några tips vad jag ska blogga om?

Jag ahr total brain frezing!


Imorgon blir jag femton!:D

och de ska firas:D


Har fått presenten från stallet idag då jag inte hinner till stallet imorgon då vi ska ut och äta direkt efter jag slutat skolan halv fyra!


Fick en golden stripe filt som går hela vägen upp till halsen vad jag vet är dom riktigt expensive och jag ahr alltid velat ha en sådan:D

YEY:D


Nu ska jag plugga har prov i engelska och redovisning i svenska ha de bra!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards