giinaforseen

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Gina - 23 oktober 2010 23:38

Hoppade idag !


Äntligen har ej hoppat ordentligt på hela sommaren osv..

Har ritat en fin paint bild (första gången haha)

Min finsa paint bild haha men ni ser lite iallafall här är den "banan" jag gjorde en gång annars tog jag bara 'räcke' några ggr och linjen plus oxern en gång:)OBS DET SKA VARA PLANK ISTÄLLET FÖR RÄCKE MED JÄRNVÄGSBOM HAHA VAD TÄNKTE JAG MED?


Utvärdering:

Honda var sjukt bra idag dom första sprången som uppvärmning på räcket satte hon perfekt hon hoppade upp som en gud och var very högt över;)

Sen tog vi linjen och sen till räcket första gången kom vi fel så hon sprang förbi andra hindret i linjen så började om och fick till de någorlunda men då rev hon räcket sen har jag för mig,imed hon är unghäst så tänker hon inte utan blir såå klantig och bara tror att man kan springa över de men man måste ju faktiskt hoppa upp lite för att klara de haha,så därför är det viktigt att jag tänker till henne att vi ska över och att jag gärna säger att hon ska hoppa upp innan hindret,kom iallafall på denna linjen ett par gånger även på motsatt håll gick väl sådär kom även på oxern och de gick inte heller bra då hon är klantig igen och jag blir lite försiktig.jag ahr ej kommit in i de heller de tar tid!och jag är villig att ge den tiden:)

sen tog vi banan och fyfan vad bra hon hoppade igen!

tillochmed oxern hoppade upp som aldrig förr.

Hinderna låg på 60 cm,de är inte högt men jag tykcer de räcker än så länge..


när jag red fram kändes hon jätte seg och lyssnade inte alls för skänkeln men när vi började hoppa då jävlar blev de sprudel i henne! haha


snart kommer ett till inlägg med lite bilder fårn hagen idag ! 

Av Gina - 23 oktober 2010 23:25

Fyllde år i fredes och fick lite presenter :D


Swarowski pannband med svarta stenar :D

 

 VEREDUS CARBON GELLLLL :D:D:D:D:D:D:D:D

Snacka om att jag blev glad!


golden stripe filten fick jag av stallet :)



Och tyglar från treadstone


Sen fick jag ett par jeans och underkäder;)



Av Gina - 23 oktober 2010 23:18

dålig uppd men hade fullt upp igår men kommer inlägg nu efter varandra!

Kommer bla. vad jag fick på min födelsedag igår,bilder från idag i hagen och ridpass.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards