giinaforseen

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Gina - 14 oktober 2010 22:02

Hej!


Tänkte ju lägga ut en dagens outfit idag men kameran var stendöd :(

Så de får bli någon annan dag när kameran är laddad och klar:)


Red iallafall ut en underbar tur med min älskling idag på 40 min gick skitbra hon var riktigt hrlig att rida!(yy

Hon har lärt sig nu att länga sitt steg i traven haha ibalnd hängde jag inte med,jag ska ju rida nu i ett par veckor att hon sträcker ordentligt ut när vi rider.Det kändes som vi verkligen flög fram hon har sånt luftigt och helt amazing steg :D på vägen hem fick jag ner henne i trevlig form ville inte bryta haha:)


aja ska sova nu ha de bra alla bloggläsare=)

Av Gina - 14 oktober 2010 16:16

Hellu!

Har varit hemma nu ett tag kom hem innan tre någon gång :)

Hade sånt enskilt foto idag och jag vaknade kvart i åtta och vi börjar åtta så jag hann ju inte fixa mig alls innan foto men tur var att vi fotades tio över två så jag stack hem två gånger och fixade  mig i omgångar hahaha!

Aja de blev säkert bra(y

Ska sticka till stallet nu ska rida ut en längre runda då hon ska få sträcka ut ordentligt!

Ska göra de nu ett tag då hon behöver det;)

Jajaj måste dra bye kommer fler inlägg ikväll!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards