giinaforseen

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Gina - 20 oktober 2010 22:55

HISSAR:


Rambo newmarket alla deras täcken är sååå himla snygga!

STOR HISS!!!


Tretorn falsterbo är en super hiss!

super mjuka och har jätte bra passform!Verkligen härliga att rida i dom ger ett otroligt bar grepp och de känns som om man inte har något "på" sina ben!





DISSAR:

Måste dissa dyon inte för dess funktion utan utseendet det är inte snyggt i verkligheten heller...

 Vill dissa framförallt deras vintertäcke eller utetäcke överhuvudtaget de har sjukt dålig passform,när det regnar ligger täcket slickat över hästen och brukar regna in,horseware täckena håller sig alltid på samma plats och brukar inte läcka in.

Men deras jodphurs är också riktigt dåliga går i sönder efter några månader..


Så nu fick ni lite hiss och diss :)


Vill ni att jag ska ha hot or not??


nu ska jag sova ha de bra!

Av Gina - 20 oktober 2010 21:48

äntligen har jag hittat bilder på Hondas pappa osv!

tyvärr hitta jag ingen bild på hennes mamma:(


 

Hondas farfar Veterok


Hondas pappa Fetisas


  Hondas halvbror Feniksas

Hondas farmor Frezija

      Hondas halvbror Flamingas(finns i sverige)

Hondas halvbror CHALIFAS man kan ju hoppas honda hoppar sådär :D  

  

Honderas MORFAR VERDENAS HAN ÄR JU BARA SÅÅÅ YRLÄCKER! 


Hondas mamma Hufa har dom tyvärr ingen bild på..sen har hon helsyskon fast de har dom inga bilder på heller lite synd faktiskt..

Av Gina - 20 oktober 2010 17:42

Idag slutade jag kl två-SKÖNT!

Honda blev tömkörd idag kl tio så mamma mockade o så !

Skönt att slippa stallet idag då jag kan komma ifatt plugget lite!

Hoppas jag kan bli klar i någorlunda kväll så kan de komma lite hissar och dissar och kanske även lite fler grejer!

Nu måste jag fortsätta plugga bye ses senare!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards