giinaforseen

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Gina - 25 juli 2010 20:38

Nu är jag hemma igen från axvalla(skara),har haft trevligt med mamma och pappa förutom dessa tvestjärtar som ville sova med oss igår hahahhah aja dog gjorde dom iallafall:)

Spelade lite o så på hästarna och i fredes fick jag in min tvilling och vann ganska bra med pengar ändå=D

Sen igår var det v75 men ja de var bara skrällar och jag hade gjort en sån i varje lopp men hade bara två rätt hahah av sju:P

Aja vi skulle stanna där till fyra idag men de pisseregna hela tiden så vi körde hem vid tolv istället:)

Så nu sitter jag här,har varit hos Honda nu och har borstat henne och gett henne mat:)

Hon hade nog saknat oss för hon kom till oss i hagen:'')

har inte så mycket att säga :P

Imorgon blir de antagligen ingen ridning ska bli regn säger dom...annars blir de bara en skrittrunda:)




Shemat för veckan är :


Måndag:Skritt eller vila om de är dåligt väder:)

Tisdag:Lugn runda med halvlång tygel,hon ska få bestäma lite:)

Onsdag:Dressyr uteritt:)

Torsdag:Galoppjobb

Fredag:Dressyr igen

Lördag:Lugn runda ut bara

Söndag:Vila eller långrunda om där är någon som kanske vill rida med mig??:)(torna-hällestad:P)


kramar Gina!  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards