giinaforseen

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Gina - 22 juli 2010 21:30

Tänkte berätta lite om dagens ridpass:)


Red med dressyr sadel och dressyr träns idag för att vara lite ordentlig:)

Tänkte bara rida igenom henne lite o så.

Den första kvarten blev mycket skänkelvikn. och öppna och sluta gick helt okej går inte lika bra att flytta åt vänster då hon nog är lite stel o så...

Började trava och fortsatte med skänkelv. lite gick bra!

Var jätte mycket flugor så hon kunde inte riktigt koncentrera sig och sen var hon JÄTTE slö hahah så ja de blev mer lite lugnt sen :)

På vägen hem tog jag upp stigbyglarna och travade och galopperade utan för att jag måste få in känslan på henne men hon är jätte skumpig så de kommer ta ett tagXD

Sen sista biten när man rider hem är det en äng och där är en liten uppförsbacke och där busade vi till de och galopperade i bra fart upp roligt tyckte hon de var!!:D


Nu kommer jag inte blogga på hela helgen då jag ska iväg och campa med familjen i skara och se trav =D

 tänkte lägga ut ett inlägg om min utrustning när jag rider o så.

Kan inte lägga ut tävling än då jag inte tävlar med henne ÄN.:)


kramaaaaar från GIIINA!

Här är en bild från dagens ridtur:)  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards