giinaforseen

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Gina - 10 juli 2010 23:06

TJA!

Har inte bloggat på hela dagen då jag varit ganska off och bara latat mig.


Igår kväll stack jag först med mamma och pappa till ribbersborg och tog ett dopp;)

Sen var jag med Ronja,Emil och isabelle vi hyrde film,en skräckis do-no hette den tror jag:P

Det var den sämsta jag någonsin sett där var ingen spänning var mer som en CSI film att dom skulle ta reda på  saker osv hoppa till en gång and thats it sen var det som en komedi haha får 1/5

Kom hem kvart över tolv:P

Idag gick jag upp redan kvart i åtta och red min polle.

Dom senaste dagarna har hon varit svullen och haft rinnande ögon tyvärr men nu är det  nog snart över hoppas jag..

Red ut iallafall i värmen som kom under ridturen gick jätte bra börjar få kläm hon är verkligen SÅ mjuk går i form på direkten.

sen på vägen hem så gick hon ner i både skritt och trav i bärnade form som hon inte brukar!!

Kom hem vid halv elva och la mig i sängen direkt och har bara chillat är skit trött och fick ont i huvudet..

Det har varit så inuta helevtes varmt idag så jag skulle kunna dö!


Kvällen har jag spenderat hos min underbara morfar han är verkligen mitt allt!

Min mammas moster och man och även min mamma kusin och hennes man var där jätte trevligt vi åt grillat och sen har vi lekt lekar;)

Jätte kul!:D

Nu är jag hemma(23.15)och ska snart lägga mig!

Morgondagen ser ganska chill ut får se om jag ska rida på kvällen ska ju bli jätte varmt imorgon med och man märker nu kl elva på kvällen kan man gå med linne och  korta shorts :PÄr dettta sverige??hahahaha

jaja ni får ha de så jätte bra ställ nu lite fårgor(gärna om min häst och mitt liv med hästar:P)



Svar till en tjej som frågade om vad jag tyckte om bloggen klackarnaitaket som var med i bloggadwards09

Svar:tyvärr tittade jag inte på de så kan inte ge svar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards